TOP

Πως να δημιουργήσετε μια στρατηγική marketing στο LinkedIn

SM Όταν ξεκίνησε το LinkedIn τον Μάιο του 2003, θεωρήθηκε κυρίως ως επαγγελματικός ιστότοπος δικτύωσης. Ωστόσο, σε λιγότερο από δύο δεκαετίες, το LinkedIn έχει προσελκύσει 660 εκατομμύρια χρήστες σε 200 χώρες.

Σήμερα, δεν είναι απλώς μια πλατφόρμα που συνδέει αυτούς που αναζητούν εργασία με υποψήφιους εργοδότες. Αντίθετα, έχει μετατραπεί σε ένα εξαιρετικά χρήσιμο εργαλείο marketing.

Έχει γίνει σημαντικό για κάθε επιχείρηση να αναπτύξει μια αποτελεσματική στρατηγική marketing LinkedIn. Όταν εκτελείται σωστά, μπορεί να σας βοηθήσει να οικοδομήσετε το brand awareness σας και να δημιουργήσετε μακροχρόνιες επαγγελματικές σχέσεις.

Η σημασία μιας στρατηγικής marketing του LinkedIn

Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του LinkedIn είναι ότι υπάρχουν πολλά υψηλόβαθμα στελέχη τα οποία ασκούν μεγάλη επιρροή. Εάν θέλετε να τραβήξετε την προσοχή αυτών των στελεχών, τότε θα πρέπει να εργαστείτε στη στρατηγική marketing του LinkedIn. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πρότυπα στρατηγικής marketing LinkedIn που είναι εύκολα διαθέσιμα στον ιστό, για να διευκολύνετε τη διαδικασία.

Είναι προφανές ότι μια ισχυρή στρατηγική marketing του LinkedIn είναι σημαντική για την επιτυχία της επιχείρησής σας. Μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε το brand awareness, να αυξήσετε την επισκεψιμότητα του ιστότοπου σας, να προσελκύσετε πελάτες και πολλά άλλα.

Ωστόσο, η προώθηση του brand σας στο LinkedIn απαιτεί ένα σύνολο σαφώς καθορισμένων στόχων και τακτικών. Η ανάπτυξη μιας αποτελεσματικής στρατηγικής LinkedIn απαιτεί επίσης μια βαθιά κατανόηση του κοινού -στόχου σας.

Τώρα, ας ρίξουμε μια ματιά στα βήματα για τη δημιουργία μιας επιτυχημένης στρατηγικής marketing του LinkedIn.

Καθορίστε τους στόχους σας

Ο τύπος περιεχομένου που δημοσιεύετε και η προσέγγιση που χρησιμοποιείτε για τη διανομή του στο LinkedIn εξαρτάται από τον τελικό στόχο σας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι ζωτικής σημασίας να σκιαγραφήσετε τους στόχους σας κατά την έναρξη της στρατηγικής marketing του LinkedIn.

Κατανοήστε το κοινό σας

Μόλις έχετε μια σαφή ιδέα για τους στόχους marketing, ήρθε η ώρα να ορίσετε το κοινό -στόχο σας. Αυτό αποτελεί σημαντική προϋπόθεση για την ανάπτυξη μιας σταθερής στρατηγικής marketing στο LinkedIn.Μπορείτε να σκιαγραφήσετε το κοινό σας με βάση διαφορετικές παραμέτρους, όπως τίτλος εργασίας, γεωγραφική τοποθεσία, industry κ.α.

Εκτός από τον καθορισμό του κοινού -στόχου σας, είναι επίσης σημαντικό να έχετε μια βαθιά κατανόηση του υπάρχοντος κοινού σας. Μια επιτυχημένη στρατηγική marketing του LinkedIn εστιάζει στην κατανόηση του ποιο είναι το κοινό σας και τι του αρέσει.

Αναλύστε τις εταιρικές σελίδες των ανταγωνιστών

Για να ενισχύσετε τη στρατηγική marketing του LinkedIn, πρέπει να γνωρίζετε πώς τα πάτε έναντι των ανταγωνιστών σας.

Το LinkedIn παρέχει μια λειτουργία που ονομάζεται “Companies to track” που αποκαλύπτει μια λίστα παρόμοιων εταιρειών με τη δική σας. Σας δίνει επίσης πρόσβαση σε μερικές βασικές μετρήσεις. Αυτά περιλαμβάνουν τον συνολικό αριθμό των followers, την αύξηση των οπαδών και τη συμμετοχή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η αξιολόγηση αυτών των σελίδων μπορεί να σας βοηθήσει να καταλάβετε πώς τα πάει η δική σας σελίδα έναντι άλλων. Μπορείτε να προσδιορίσετε τι λειτουργεί καλά για αυτούς και να ενσωματώσετε αυτές τις τακτικές στη δική σας στρατηγική marketing LinkedIn.

Προωθήστε τη σελίδα της εταιρείας σας

Η δημιουργία μιας συναρπαστικής εταιρικής σελίδας δεν έχει καμία χρησιμότητα, εάν δεν μπορείτε να προσελκύσετε followers και να αυξήσετε το κοινό σας. Εκτός από τη βελτιστοποίηση της σελίδας της εταιρείας σας για αναζήτηση, θα πρέπει επίσης να ενθαρρύνετε τα άτομα να την ακολουθήσουν. Η αύξηση της προβολής σας έχει μεγάλη σημασία για τη δημιουργία μιας επιτυχημένης στρατηγικής marketing του LinkedIn.

Αυτό διασφαλίζει ότι όλες οι ενημερώσεις σας εμφανίζονται στο LinkedIn Feed, το οποίο, με τη σειρά του, αυξάνει την εμβέλεια του περιεχομένου σας. Επιπλέον, ένας μεγάλος αριθμός οπαδών ενισχύει επίσης την αξιοπιστία της εταιρείας σας. Ο ευκολότερος τρόπος για να γίνει αυτό είναι να ζητήσετε από όλους τους υπαλλήλους και τους συναδέλφους σας να γίνουν ακόλουθοι της σελίδας της εταιρείας σας.

Δημιουργήστε σχετικό και ελκυστικό περιεχόμενο

Η προσέλκυση σημαντικού αριθμού followers στη σελίδα της εταιρείας σας είναι μια δύσκολη εργασία. Ωστόσο, η επίτευξη υψηλού αριθμού οπαδών δεν σηματοδοτεί το τέλος της στρατηγικής marketing του LinkedIn.

Η διατήρηση του κοινού σας και η αλληλεπίδραση μαζί του είναι μια πρόκληση από μόνη της. Ο μόνος τρόπος για να το πετύχετε αυτό είναι η δημοσίευση ουσιαστικού περιεχομένου που θα έχει απήχηση στο κοινό σας. Η ποιότητα του περιεχομένου σας μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τη στρατηγική marketing του LinkedIn. Η δημοσίευση περιεχομένου στο LinkedIn απαιτεί πλήρη κατανόηση του γιατί οι άνθρωποι περνούν το χρόνο τους στην πλατφόρμα.